Nu kan bara en fjortis rädda mig

Allmänt, bröstcancer, lösögonfransar, mascara / Bröstcancer, fjortis, lösögonfransar / Permalink / 1
Det är ju märkligt att mascaran blivit så kass muttar jag framför toaspegeln. Så gammal är den inte, men jag går åstad och köper en ny i alla fall. Kosmetikatillverkaren blir glad, för det var just inget fel på den gamla. Det var ögonfransarna som tagit rygg på ögonbrynen och tappat livslusten. Nåja, det var inget strömhopp. Men innan jag står helt utan bestämmer jag mig för att det får bli ett besök hos frisören på sjukhuset.
Underfransar? Jo det finns men är så meckligt att få på plats så det är inte att rekommendera. Jag förstår henne. För när jag ska testa överfransarna är det lögn i h-vete. Hur skulle det då gå med underfransar?
Nej, jag får göra som en kompis säger, haffa en fjortis på bussen och be om hjälp. De tycks vara experter.
 
 
#1 - - Helene:

Haha! :'D

Svar: Ja, fasen, det där var inte lätt. Öva, öva, öva?
Agneta

Till top